SmartGames Pole Position
Spremni ste da se oprobate u ovoj 3D metalnoj igri za putovanje?
Pronađite ispravne pozicije ovih magnetnih trkaćih automobila i vidite ko stvarno postiže savršenost!
Jedinstvena logička igra sa pakiranjem u praktičnoj metalnoj kutiji za putovanje.
Postanite prvak u rješavanju 48 uzbudljivih izazova na svih 6 staza. Idemo na trke!
Uzrast: 7+
Sadržaj kutije:
Metalna kutija za putovanje koja služi kao podloga za igru, 2 dvostrane karte staze, 8 magnetnih puzzli (6 sa trkaćim automobilima, 2 sa drvećem), brošura sa 48 izazova i rješenjima
Šta kažu stručnjaci?
Igranje Pole Position stimuliše razvoj sledećih kognitivnih sposobnosti:
- KONCENTRACIJA
- LOGIKA
- PLANIRANJE
- RJEŠAVANJE PROBLEMA
- PROSTORNA PERCEPCIJA
Kako se igra?
Korak 1: Odaberite izazov. Ako je potrebno, postavite odgovarajuću kartu staze u metalnu kutiju.
Igra sadrži 48 izazova u 4 nivoa zahtjevnosti, čija se težina povećava kako igra odmiče.
Korak 2: Postavite sve dijelove puzzlea na tablu za igru, poštujući pravila igre:
- Automobili: Moraju uvijek biti na stazi.
- Drveće: Nikada ne smije biti na stazi.
- Redoslijed trke (A): Na dnu izazova nalazi se poredak trke (A) koji donekle pokazuje redoslijed kojim će automobili proći ciljnu crtu.
- Informacije na izazovu: I oblici i boje dijelova puzzlea moraju se podudarati sa onim što je prikazano na izazovu:
- B - Potpuni puzzle komad: Ako je prikazan cjeloviti dio puzzlea, mora biti postavljen upravo na to mjesto.
- C - Bojeni automobil ili drvo: Ako je prikazan automobil određene boje ili drvo određene boje, mora biti postavljeno upravo tamo, ali orijentacija dijela puzzlea koji ga sadrži nije data.
- D - Neobojeni automobil ili drvo: Ako je prikazan ovaj tip objekta bez boje, mora biti postavljen upravo na ovu lokaciju, ali ne znate njegovu boju ili orijentaciju dijela puzzlea.
- E - Obrisi dijela puzzlea: Ako je dat obris dijela puzzlea, mora tamo biti dio puzzlea sa tim oblikom, ali ne znate koji objekt taj dio puzzlea sadrži.
Korak 3: Postoji samo jedno rješenje za svaki izazov. Rješenja možete pronaći na kraju brošure.
(*) Važno za određene staze:
- Stadion: Na stadionu automobili će proći ciljnu crtu u smeru kazaljke na satu.
- Pustinja: U pustinji automobili će najprije preći preko mosta, a zatim ispod njega. Stoga, automobil koji je prvi prešao most, prvi će proći ciljnu crtu.
Karakteristike:
Kategorija: Magnetne igre
Uzrast: 7 do odrasle dobe
Broj izazova: 48
Broj igrača: 1