Web stranica i web shop risu.ba u vlasništvu su firme Risu d.o.o.

Podaci o firmi

Naziv: Risu d.o.o.

Adresa: Lučice 27, 

71270 Fojnica

Registrovano kod Općinskog suda u Travniku, 

broj: 051-0-Reg-23-000454

JIB: 4236788370006

Šifra djelatnosti: 47.91 trgovina putem pošte i Interneta

Transakcijski račun: 3382402212246360

kod Unicredit banke BiH

Kontakt podaci:

Telefon: 061 250 555
E-mail: info@risu.ba
Web: risu.ba

Na sve sadržaje i usluge sa web stranice risu.ba, bez izuzetka primjenjuju se niže navedeni Opći uslovi poslovanja / Uslovi korištenja (u daljem tekstu označeni kao “Uslovi”).

Općim uslovima poslovanja propisuju se uslovi i pravila za Krajnje korisnike (u daljem tekstu označeni kao: „Kupci“ ili „Potrošači“ ili „Krajnji korisnici“) i odnose se na korištenje web stranice risu.ba i usluga koje društvo Risu d.o.o. pruža u okviru svojih registrovanih djelatnosti. 

U smislu ovih Uslova, Potrošač je:

  • svako fizičko lice koje kupuje, stiče ili koristi proizvode ili usluge za svoje lične potrebe i za potrebe svog domaćinstva (Zakonom o zaštiti potrošača BiH, “Službeni glasnik BiH”, br. 25/2006 i 88/2015), odnosno

  • fizičko lice koje kupuje, poručuje, stiče ili koristi proizvode ili usluge za svoje potrebe i za potrebe svog domaćinstva ili kome je upućena ponuda za robu ili uslugu (Zakon o zaštiti potrošača U Republici Srpskoj, "Sl. glasnik RS", br. 6/2012, 63/2014, 18/2017 i 90/2021).

Odredbe ovih Uslova se primjenjuju isključivo na navedenu kategoriju kupaca, tj. Potrošače kako je to prednje definisano.

Korištenjem web stranice smatra se da Kupci iskazuju svoje slaganje sa Općim uslovima poslovanja (u daljem tekstu: „Uslovi“), te iskazuju svoj pristanak na korištenje web stranice risu.ba u skladu sa istima. Ukoliko Kupci koriste bilo koji dio web stranice risu.ba, smatra se da su pročitali Opće uvjete o poslovanju, da su sa istima upoznati i da su ite razumjeli, kao i da prihvataju korištenje web stranice risu.ba isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.

Zaštita povjerljivosti korisničkih imena (username) i lozinki (password) je odgovornost Korisnika lično. Risu d.o.o. sugeriše Korisnicima da koriste složene i komplikovane lozinke, te da iste ne dijele ni sa kim.

Risu d.o.o. ovim putem upoznaje Krajnje korisnike da može doći do prekida usluga ili do događaja koji su izvan kontrole Risu d.o.o., te shodno tome prihvataju da Risu d.o.o. nije odgovoran za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija putem interneta. Krajnji korisnik se slaže i također prihvata da pristup web stranici može biti prekinut, privremeno nedostupan ili isključen.

Opće odredbe

Prodaja robe putem web stranice risu.ba obavlja se u okviru registrovanih djelatnosti Risu d.o.o. 

Podaci o duštvu:

Naziv: Risu d.o.o.

Adresa: Lučice 27, 71270 Fojnica

Registrovano kod Općinskog suda u Travniku, broj: 051-0-Reg-23-000454

JIB: 4236788370006

Šifra djelatnosti: 47.91 trgovina putem pošte i Interneta

Transakcijski račun: 3382402212246360

Kontakt podaci:

Telefon: 061 250 555

E-mail: info@risu.ba

Korisnička podrška: podrska@risu.ba
Web stranica: www.risu.ba

Kupovina putem web stranice risu.ba smatra se prodajom na daljinu. 

Sve informacije o proizvodima, kao što su imena proizvoda (robe) i imena pod kojim se proizvodi (roba) prodaju, glavne osobine i upotrebne vrijednosti proizvoda (robe) te pridajna cijena, mogu se pronaći na web stranici risu.ba.

Prodajna cijena proizvoda (robe) naznačena je uz svaki proizvod, izražena je u konvertibilnim markama (BAM) i sadrži porez na dodanu vrijednost (PDV).  Više o cijenama možete pročitati niže u tekstu ovih Uslova / Obavještenja pod podnaslovom Cijene, odnosno ovdje.
Pravilnik o formiranju cijena možete preuzeti ovdje.

Iskazane cijene odnose se na jedinične proizvode, izuzev ako je drugačije naznačeno, te ne uključuju trošak dostave koji se plaća kurirskoj službi koja dostavlja proizvode (robu) naručenu putem web stranice risu.ba.  Više o troškovima dostave možete pročitati niže u tekstu ovih Uslova /Obavještenja, odnosno ovdje.

Proizvode (robu) kupljene preko internet stranice risu.ba, Kupac može platiti gotovinski, prilikom preuzimanja robe (po pouzeću) ili elektronskim putem (bankovna transakcija), prilikom kreiranja narudžbe.

Risu d.o.o. isporučuje proizvode na teritoriji Bosne i Hercegovine, putem usluga brze pošte preko kurirske službe i u skladu sa Pravilima o isporuci i dostavi robe (link). Cijena dostave jedinstvena je za cijelu Bosnu i Hercegovinu i iznosi 10,00KM sa uključenim PDV-om i u cijelosti je snosi Kupac. Risu d.o.o. će trošak isporuke iskazati na fiskalnom računu, zajedno sa cijenom proizvoda, kao posebnu stavku.

Rok isporuke proizvoda (robe) je 24h-48h od potvrde narudžbe. Izuzetno, rok za dostavu se može produžiti na 72h ukoliko je Kupac u drugoj zoni dostave ili ukoliko dodje nekih drugih nepredvidjenih okolnosti i više sile.

Sve narudžbe zaprimljene do 12h otpremaju se istog dana, a narudžbe zaprimljene poslije 12h otpremaju se sljedećeg radnog dana. Dani vikenda i praznici nisu radni dani. Risu d.o.o. će obavijestiti kupca kada je njegova pošiljka otpremljena, odnosno predana na dostavu kurirskoj službi.

Risu d.o.o. zadržava pravo da prije otpreme robe Kupcu putem kuriske službe telefonski provjeri tačnost podataka koji je Kupac dao prilikom narudžbe. U slučaju da su podaci pogrešni ili netačni, da je kupac nedostupan na dati broj telefona ili mobitela, Trgovac je ovlašten narudžbu otkazati.

Izuzetno, preuzimanje proizvoda (robe) se može izvršiti ličnim putem, u skladištu na adresi sjedišta firme Risu d.o.o. i takva isporuka je oslobodjena plaćanja troškova dostave. Lično preuzimanje je moguće u roku do 24h nakon prijema obavijesti da je roba spremna za preuzimanje, koja se šalje na e-mail adresu navedenu prilikom kreiranja narudžbe.

Kupac potvrdjuje narudžbu klikom na dugme NARUČi i tom potvrdom smatra se da je zaključen ugovor na daljinu izmedju Kupca i Risu d.o.o., čime za obje stranu nastaju prava i obaveze po osnovu zaključenog ugovora. Kupac preuzima obavezu plaćanja naručene robe, troškova dostave, kao i ostale obaveze utvrdjene Općim uslovima poslovanja, Risu d.o.o. se obavezuje da će naručene proizvode (robu) isporučiti Kupcu prema utvrdjenim Pravilima isporuke i Općim uslovima poslovanja / Uslovima korištenja.

Risu d.o.o. nije obavezan ispuniti svoje obaveze po ovom ugovoru ukoliko se utvrdi da naručenu robu nema stanju, ili ukoliko se utvrdi da su podaci za dostavu, uključujući i kontakt podatke lažni ili zloupotrijebljeni. 

Risu d.o.o. zadržava pravo na jednostrani raskid ugovora u slučaju da naručene proizvode nema na stanju ili ih nije u mogućnosti isporučiti u roku propisanom Općim uslovima poslovanja, o čemu će blagovremeno informisati Kupca putem e-maila navedenog prilikom kreiranja narudžbe, najkasnije u roku od jednog (1) radnog dana. 

Risu d.o.o. je ovlašten jednostrano raskinuti ugovor i otkazati narudžbu ukoliko prethodnom provjerom ustanovi da se radi o zloupotrebi ličnih podataka, platnih kartica, lažnim podacima, imenu, prezimenu, adresi, broju telefona, odnosno ukoliko se narudžba od istog Kupca već jedanput, bez opravdanog razloga, vratila, tj. ukoliko ju je isti odbio ili nije preuzeo. U slučaju jednostranog raskida ugovora, Risu d.o.o. će o tome obavijestiti Kupca na e-mail adresu navedenu prilikom kreiranja narudžbe.

Svako neispunjenje obaveza od strane ugovornih strana do kojih je došlo usljed više sile ili bez njihove krivice se neće smatrati opravdanim razlozima za raskid ugovora.

Jednostrani raskid ugovora može napraviti i Kupac, u pisanoj formi putem e-maila dostavljenog na adresu info@risu.ba, do trenutka otpreme pošiljke i prijema Obavijesti o otpremi pošiljke putem e-maila navedenog prilikom kreiranja narudžbe. Ukoliko Kupac dostavi pismenu obavijest o raskidu ugovora nakon prijema Obavijesti o otpremi, smatraće se da Kupac odbija isporuku. 

U slučaju odbijanja isporuke robe od strane Kupca, smatraće se da je Kupac  jednostrano raskinuo ugovor, te je Risu d.o.o. ovlašten od Kupca potraživati naknadu štete u vidu realnih troškova koje je Risu d.o.o. imao u vezi sa isporukom robe (trošak dostave i vraćanja proizvoda), manipulativnim troškovima, te izgubljenu dobit. Ukoliko je narudžba sa troškom dostave plaćena putem bankovne transakcije ili platnom karticom, Risu d.o.o.  je u slučaju povrata ovlašten da pri povratu novca Kupcu umanji ukupan plaćeni iznos za iznos troška dostave. Prihvatanjem ovih Uslova Kupac izjavljuje da je upoznat da je Risu d.o.o. ovlašten svaku zloupotrebu ličnih podataka, platnih kartica ili sistema za naručivanje, unošenje lažnih podataka za dostavu, te nepreuzimanje naručene robe, prijaviti nadležnim organima, te potraživati naknadu štete u vidu realnih troškova koje je društvo imalo u vezi sa isporukom proizvode, manipulacijske troškove, te izmaklu dobit.

U slučaju da za određene proizvode (robu) postoji garancija i garantni rok, Risu d.o.o. će kupcu zajedno sa proizvodom isporučiti garantni list sa navedenim garantnim rokom, a isti će biti naznačen u opisu konkretnog proizvoda (robe).

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je dužan o tome obavijestiti Risu d.o.o. pismenim putem slanjem e-maila na adresu reklamacije@risu.ba, sa opisom problema i fotografijama reklamiranog proizvoda, te svojim podacima (ime, prezime, telefon), brojem narudžbe i brojem fiskalnog računa. Više o načinima, rokovima i proceduri za upućivanje i rješavanje reklamacija možete više pročitati niže u tekstu, odnosno ovdje.

U slučaju da nakon prijema proizvoda (robe), Kupac istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povrat sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetnu robu, u roku od 15 dana od dana prijema robe. Više o pravu na odustanak od ugovora na daljinu možete pročitati niže u tekstu ovih Uslova/Obavještenja, odnosno ovdje.

Ukoliko nije drugačije naznačeno, pojedinačne cijene proizvoda (robe) vrijede neodređeno vrijeme, odnosno do njihovog opoziva.

Sve eventualne nesporazume, ugovorne strane će pokušati riješiti mirnim putem, a u slučaju sudskog spora nadležan je Općinski sud u Travniku.

Kupac je saglasan da se na sve situacije koje nisu regulisane Uslovima o općem poslovanju, primjenjuju relevatne odredbe Zakona o zaštiti potrošača BiH, Zakona o obligacionim osnosima FBiH i drugi relevantni i primjenjivi propisi (materijalno pravo).

Risu d.o.o. se obavezuje da podatke o Kupcu neće saopćiti trećoj strani. S tim u vezi, prihvatanjem Uslova korištenja Kupac daje izričitu saglasnost da Risu d.o.o. njegove podatke prenese kurirskoj kompaniji ili drugoj dostavnoj kompaniji za potrebe realizacije zaključenog ugovora na daljinu, tj. isporuke naručene robe.

Prihvatanjem ovih Uslova, Kupac izričito izjavljuje da je lice starije od 18 godina, odnosno da ima punu poslovnu sposobnost, odnosno saglasnost svog zakonskog zastupnika za zaključenje pravnih poslova, uključujući i zaključenje ugovora na daljinu.

Risu d.o.o. zadržava pravo da u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti, izmijeni ove Opće uslove poslovanja / Uslove korištenja i/ili Izjavu o privatnosti. 

Korištenjem web stranice risu.ba smatra se da Krajnji korisnici iskazuju svoje slaganje sa Općim uslovima poslovanja – Uslovima korištenja, te iskazuju svoj pristanak na korištenje web stranice www.risu.ba u skladu sa istima.

Smatra se da su Krajnji korisnici   pročitali ove Uslove, da su upoznati sa istima i da su iste razumjeli, ukoliko koriste bilo koji dio web stranice www.risu.ba , kao i da prihvataju korištenje sadržaja web stranice www.risu.ba isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.

Povrat robe i povrat sredstava 

Procedura za povrat robe u zakonskom roku

U slučaju da nakon prijema robe Kupac istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povrat sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetnu robu, u roku od 15 dana od dana prijema robe.

Kupac ima pravo da bez troškova i bez obrazloženja odustane od zaključenog ugovora daljinu u roku od 15 dana, o čemu je dužan pismeno obavijestiti Risu d.o.o. slanjem Izjave o odustajanju od ugovora na daljinu na e-mail info@risu.ba. Rok za odustajanje počinje teći od dana kada je Kupac primio proizvod. Izjava o odustajanju od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslana na e-mail info@risu.ba.

Prilikom povrata robe, Kupac je obavezan robu vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju i originalnoj i neoštećenoj ambalaži, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao Izjavu o odustajanju od zaključenog ugovora na daljinu. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao Izjavu o odustajanju, proizvod se više ne može vratiti.

Povrat sredstava će se Kupcu izvršiti nakon prijema proizvoda i to nakon što se utvrdi da je vraćeni proizvod ispravan, neoštećen i da se nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, ili ako se pak proizvod ne nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, odbiće se povrat i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak. Trošak dostave – vraćanja će u tom slučaju iznositi 10,00KM sa PDV-om.

Risu d.o.o. je dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema Obavijesti o odustajanju, a nakon prijema povrata proizvoda od Kupca.

Povrat sredstava u gotovini nije moguć.

U slučaju odustajanja od zaključenog ugovora na daljinu, Kupac snosi trošak vraćanja proizvoda, osim u slučajevima kada Kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Osim navedenog, prihvatanjem Općih uslova poslovanja Kupac je saglasan da mu se ne izvrši povrat iznosa dostave, jer se radi o realnim troškovima koje je Risu d.o.o. imao u vezi sa realizacijom ugovora na daljinu i koji predstavljaju naknadu za izvršenu uslugu dostave – isporuke koja se  plaća kurirskoj službi, neovisno o proizvodu i koja je nepovratna.

Kupac ne može odustati od  zaključenog ugovora na daljinu u slučaju kada se radi:

  1. o prodaji robe za koju je Kupac dao ličnu pisanu narudžbu ili specifikaciju za proizvod (npr. prednarudžbe, avansne uplate itd.);

  2. o prodaji robe kada se proizvod zbog njegove prirode ne može vratiti, a koje su naznačene uz svaki od proizvoda

Procedura za povrat sredstava

U slučaju odustanka od ugovora, Kupac ima pravo na povrat novca. Povrat sredstava se vrši nakon prijema povrata proizvoda od Kupca, i to nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, ispravan i da se nalazi u originalnoj i neoštećenoj ambalaži.

Risu d.o.o. je dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema Izjave o odustajanju, ali tek nakon prijema povrata proizvoda od strane Kupca.

Troškove vraćanja robe i novca snosi Kupac, osim u onim slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je Kupac postupio po proceduri za povrat robe.

Povrat sredstava se vrši isključivo uplatom na tekući račun i nije moguć povrat novca u gotovini.

 

Reklamacije

Risu d.o.o. se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, i koji odgovara opisu proizvoda navedenom na web stranici www.risu.ba. U suprotnom, Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda (robe).

Risu d.o.o. nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (kurirska služba koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Upute za slanje reklamacije:

Sve reklamacije Kupci su dužni slati pisanim putem, na jednu od adresa:

E-mail: info@risu.ba

Preporučena pošta: Lučice 27, 71270 Fojnica, Bosna i Hercegovina

Svaka pisana reklamacija Kupca treba da sadrži podatke o Kupcu (ime, prezime, adresa dostave, bojr telefona), broj narudžbe i broj fiskalnog računa, te obavezan opis eventualnog nedostatka, ilustriran fotografijama (kada je to moguće).

Predmet reklamacije

Nedostatakom na proizvodu se smatra mana na proizvodu zbog koje on ne ispunjava određena posebna svojstva za koja je namijenjen i nabavljen.

Pravo na reklamaciju ne obuhvata one nedostatke koje se nalaze i nastali su u domeni Kupca, njegovom krivicom, odnosno oni nedostaci koji su posljedica pogrešnog, odnosno nepravilnog rukovanja proizvodom, pogrešnog, odnosno nepravilnog održavanja proizvoda, korištenjem proizvoda suprotno njegovoj namjeni, nepridržavanjem uputa proizvođača, kao i mehanička i fizička oštećenja i propast proizvoda koje je prouzrokovao Kupac, te sve druge okolnosti i situacije usljed kojih je nastao nedostatak, a koji je  prouzokovao i/ili je za njih odgovoran Kupac/Potrošač. Također, reklamacija ne obuhvata nedostatke koje su nastali kao posljedica više sile.

Ukoliko je postojanje nedostatka na proizvodu bilo poznato Kupcu u trenutku zaključenja ugovora, u smislu da je Risu d.o.o. naveo da se radi o robi/proizvodu s oštećenjem i/ili nedostatkom i/ili bez originalne ambalaže i/ili sa oštećenom ambalažom i/ili u drugim sličnim slučajevima, Kupac u skladu za Zakonom ne može koristiti svoja prava po osnovu reklamacije.

Rokovi za ostvarenje prava po osnovu reklamacije proizvoda

Ukoliko Kupac nakon prijema pošiljke i nakon otvaranja paketa, ustanovi da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da podaci na računu nisu odgovarajući, dužan je da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke obavijesti Risu d.o.o. prema gore navedenim uputama za slanje reklamacije.

U slučaju postojanja vidljivog nedostatka na isporučenom proizvodu (robi) Kupac je dužan  obavijestiti Risu d.o.o. odmah po prijemu proizvoda/robe, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana preuzimanja proizvoda (robe). Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.

Kad se poslije isporuke, odnosno prijema robe od strane Kupca/Potrošača pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda (skriveni nedostatak), Kupac  je dužan da o tom nedostatku obavijesti Risu d.o.o. u roku od 2 (dva) mjeseca, računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.

Protekom navedenih rokova Kupac/Potrošač gubi svoja prava po osnovu reklamacije.

Postupak rješavanja reklamacije

Kupac može svoja prava po osnovu reklamacije ostvariti samo ako priloži originalni fiskalni račun za kupljenu robu, te izvrši povrat proizvoda.

Nakon prijema reklamacije, Risu d.o.o. je obavezan u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem (zavisno o načinu kako je izjavljena reklamacija), odgovoriti na izjavljenu reklamaciju i obavijestiti Kupca o daljem postupanju u rješavanju reklamacije.

U slučaju da se utvrdi da postoji nedostatak na proizvodu (vidljivi / skriveni) i da je u Kupac obavijestio Risu d.o.o. u skladu sa gore navedenim načinom i rokovima, Kupac ima pravo izbora između jedne od tri opcije:

  • zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim novim ispravnim proizvodom

  • vratiti plaćeni iznos i naknaditi stvarne razumne troškove povratka proizvoda s nedostatkom

  • ukloniti nedostatak o svom trošku.

Troškove vraćanja artikla snosi Kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Ukoliko Risu d.o.o. nije u mogućnosti da procjeni opravdanost izjavljene reklamacije može,, uz saglasnost Kupca, potražiti stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Ako se vještačenjem dokaže nedostatak na proizvodu ili usluzi, troškove vještačenja namiruje trgovac, u suprotnom troškove vještaćenja snosi Kupac/Potrošač. Na osnovu rješenja nadležnog instituta Trgovac će izvršiti dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.

Jezik

Jezici komunikacije narisu.ba su jezici konstitutivnih naroda Bosne i Hercegovine, bosanski, hrvatski, i srpski književni jezik, te engleski jezik.

Cijene

Cijene su izražene u Konvertibilnim markama (BAM), i to izražene kao bruto, odnosno krajnja cijena prema kupcu.

Cijene su podložne korekcijama u skladu sa poslovnom politikom Risu d.o.o.

U svakom slučaju, Kupac će moći kupiti proizvode po cijeni istaknutoj na web stranici www.risu.ba koja je aktualna i važeća u trenutku kupovine.

Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više nivoa, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, koja može biti uzrokovana pogrešnim funkcionisanjem informacijskog sistema ili ljudskom greškom.

Takve situacije su vanredne, i izvan kontrole Risu d.o.o. i za njih se Risu d.o.o. unaprijed izvinjava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.

Akcijska prodaja

Mogućnost kupovine proizvoda (robe) uz posebne cjenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na web stranici www.risu.ba u sklopu ovih Uslova.

Sve  akcije i popusti se međusobno isključuju, tj. ne mogu se kumulirati, ukoliko nije drugačije definisano u obavijesti o konkretnoj akciji/cjenovnim pogodnostima i /ili posebnim prodajnim podsticajima (akcijska prodaja).

Risu d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Također, Risu d.o.o. može periodično odobravati popuste svim kupcima ili pojedinim kategorijama kupaca.

Akcijski proizvodi će biti dostupni pod istim uslovima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, tačno specificirane skupine. Uslovi akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebno trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, Risu d.o.o. neće primati nove narudžbe po uslovima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je prošao rok.

Odlukom direktora, u posebnim slučajevima kada za to postoji poseban poslovni razlog, pojedinačnim kupcima se mogu odobriti određeni popusti.

Naručivanje proizvoda

Kupovinu na web stranici www.risu.ba Kupac može napraviti kao registrovani ili neregistrovani korisnik. 

Registracija korisnika je poželjna, jer olakšava proces naručivanja proizvoda i eventualnog rješavanja reklamacije, a prijavom na bilten (Newsletter) Kupac ostvaruje pravo na dodatne benefite rezervisane samo za registrovane korisnike. Proces registracije je veoma jednostavan a od Korisnika se zahtijevaju samo lični podaci.

Odabir proizvoda za narudžbu vrši se putem web stranice www.risu.ba. Na web stranici izlistani su svi proizvodi koje je moguće naručiti, a samom proizvodu Korisnik može pristupiti na nekoliko načina:

Pretragom web stranice putem Search bar-a - kucanjem kompletnog ili djelimičnog naziva proizvoda u Search bar, web stranica će izlistati sve dostupne proizvode koji sadrže tražene pojmove u svom nazivu. (Korisnik u Search bar može ukucati šifru proizvoda, naziv brenda, namjenu i sl.) ili

Pregledom web stranice putem Kategorija proizvoda - pregled Kategorija moguć je putem gornjeg horizontalnog menija, koji sadrži Grupe porizvoda: Učenje, Igranje i Odrastanje, te kateogrije i podkategorije unutar tih grupa. Odabirom grupe, Kategorije ili Podkateogroije, web stranica će izlistati sve proizvode koji spadaju u tu Grupu / Kateogoriju / Podkategoriju. 

Radi lakšeg pregleda tako izlisatnih proizvoda, sa lijeve strane web stranice pojaviće se filteri koji Korisniku omogućavaju da dodatno suzi izbor filtriranjem sadržaja prema odabranim atributima proizvoda.

Dodatne informacije o svakom pojedinom proizvodu Korisnik može se pogledati na stranici proizvoda, kojoj pristupa klikom na sliku ili naziv izlistanog proizvoda. Pored informacija o proizvodu, kao što su opis proizvoda, preporučeni uzrast isl, na stranici proizvoda Korinsik može pronaći i dodatne fotografije i materijale vezane za odnosni proizvod.

Prilikom pregleda proizvoda koji su dostupni za kupovinu, primjetićete da postoji dugme Dodaj u korpu. Kada kliknte to dugme bićete obavješteni da se proizvod nalazi u Vašoj korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno dešavaju na weh shopu risu.ba, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu. Takva situacija je izvanredna i dešava se u slučaju ukoliko držite proizvod u korpi duži period, te se u tom periodu proizvod rasproda. Dodavanjem proizvoda u korpu ne rezervišete proizvod, isti je i dalje dostupan drugim korisnicima i imaju mogućnost da ga kupe. 

Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada ste uspješno kreirali narudžbu i dobili Potvrdu narudžbe putem e-maila ili Viber broja.

U slučaju da je Korisnik zainteresovan za određeni proizvod koji trenutno nije na stanju, moguće je pravljenje pred-narudžbe, na osnovu Zahtjeva koji Korisnik šalje na e-mail info@risu.ba.

Sadržaj korpe

U svakom trenutku Korisniku je omogućen pregled svih proizvoda koji se trenutno nalaze u korpi. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu stranice otvara se stranica na kojoj je prikazan sadržaj korpe, odnosno svi proizvodi odabrani i spremni za kupovinu. Sadržaj korpe se može jednostavno mijenjati, brisanjem proizvoda iz korpe ili promjenom količine željenih proizvoda do nivoa količine dostupne za prodaju.

Naručivanje proizvoda iz korpe

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama.

Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu.

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je samo da na vrhu stranice u desnom uglu kliknete na ikonu korpe prilikom čega će vam se prikazati sadržaj sa svim artiklima koje ste unijeli u korpu. Biće Vam zatraženo da unesete podatke u formular, koji popunjavate svaki put ukoliko niste izvršili registraciju. Ukoliko se registrujete taj formular popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je samo da se ulogujete na svoj nalog. 

Nakon toga otvoriće se stranica za zaključenje kupovine. Ukoliko ste se predomislili u vezi kupovine, artikle možete izbaciti iz korpe klikom na sličicu kante za smeće pored proizvoda. Također možete promijeniti količinu artikala pritiskom na (+) i (-), nakon čega se Vaša korpa automatski ažurira. Pretraživanje možete nastaviti i dodavati druge proizvode, a na vašu korpu se možete vratiti sa svake stranice klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu.

Svi odabrani proizvodi stoje spašeni u Vašoj korpi 7 dana, no bitno je naglasiti  da dodavanjem u Korpu ne rezervišete artikle, te se može desiti da artikli budu u međuvremenu rasprodani ili dostupni u manjoj količini od željene, u slučaju da dugo čekate na realizaciju kupovine.

Odabir načina plaćanja

Narudžbu možete platiti na ispod navedene načine:

  • Plaćanje po pouzeću, gotovinom

  • prilikom dostave ili

  • prilikom ličnog preuzimanja na adresi sjedišta Risu d.o.o. (Lučice 27, Fojnica)

  • Bankovnom transakcijom prilikom naručivanja robe, uplatom na transkacijski račun Risu d.o.o.

    • Bro j računa: 3382402212246360 (Unicredit banka BiH)

Plaćanje se vrši isključivo gotovinom u domaćoj valuti (BAM).

Završetak naručivanja

Klikom na dugme Naruči, prikazaće Vam se obavještenje o uspješno poslanoj narudžbi.

Na e-mail adresu koju ste upisali u formular , nakon narudžbe ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle.

Nakon izvršene narudžbe/obavljene kupovine putem web stranice www.risu.ba, najkasnije prije isporuke, na e-mail adresu koju ste upisali u formular narudžbe, Risu d.o.o. će Vam poslati obavještenje u zaštićenoj  elektronskoj formi, koja nije podložana izmjenama,  koja je trajnog karaktera i sadrži sve elemente propisane primjenjivim zakonima.

Neposredno nakon otpreme proizvoda, Risu d.o.o. će  Vam na e-mail adresu koju ste upisali u formular narudžbe, slanjem e-maila poslati obavijest  o vremenu i načinu otpreme Vaše narudžbe.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila info@risu.ba, ili telefonom 061 250 555

Zaštita ličnih podataka

Korištenjem web stranice www.risu.ba, fizička lica daju izričitu saglasnost Risu d.o.o. („Društvo“ ili „Kontrolor“ ili kao Kontroloru ličnih podataka (u daljem tekstu: “Kontrolor”) da iste prikuplja i obrađuje u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH („Sl. Glasnik BiH“ br. 49/2006, 76/2011 i 89/2011) i to u sljedeće svrhe:

On-line kupovina – zaključenje i realizacija ugovora na daljinu

Korištenjem web stranice – Online prodavnice www.risu.ba, fizička lica – Potrošači daju izričitu saglasnost Risu d.o.o.kao Kontroloru ličnih podataka za prikupljanje i obradu njihovih ličnih podataka koje učine dostupnim registracijom ili u svrhu realizacije zaključenog ugovora na daljinu, odnosno isporuke kupjenih proizvoda (robe) na web stranici www.risu.ba, koja je vlasništvo Kontrolora radi obavljanja on-line kupovine, odnosno zaključenje ugovora na daljinu.

Fizička lica koja svoje lične podatke učine dostupnim registracijom ili obavljaju kupovinu putem www.risu.bva, web stranici Kontrolora daju izričitu saglasnost Risu d.o.o. da prikuplja, bilježi, razvrstava, koristi i organizuje njihove lične podatke i to:

  • IP adresa

  • ime i prezime

  • adresa stalnog ili privremenog boravka i adrese za dostavu

  • telefonski broj/ broj mobitela

  • e-mail adresa

  • kolačići

Fizička lica – Potrošači su saglasni da Risu d.o.o kao Kontrolor može njihove lične podatke obrađivati u svrhu realizacije zaključenog ugovora na daljinu, odnosno isporuke robe (proizvoda).

Prihvatanjem ovih Uslova, te Izjave o privatnosti koja je sastvani dio istih, Korisnik je saglasan da Kontrolor Kurirskoj službi koja sa Kontrolorom ima zaključen ugovor o poslovnoj saradnji Kontrolor povjerava podatke svojih korisnika, i to: ime, prezime, e-mail adresa, adresa i mjesto stanovanja, odnosno adresu i mjesto za dostavu ako je ista drugačija od adrese stanovanja i broj telefona ili broj mobitela, radi ispunjenja obaveza iz zaključenog ugovora na daljinu, odnosno isporuke robe kupcu.

Registracija korisnika www.risu.ba 

Registracijom radi obavljanja on-ine kupovine putem web stranice www.risu.ba koja je vlasništvo Risu d.o.o., Kontrolora, fizičko lice daje saglasnost za to da ovlaštena lica u okviru Risu d.o.o. ličnim podacima slobodno pristupaju i iste obrađuju u prednje navedene svrhe.

Fizička lica koja svoje lične podatke učine dostupnim registracijom na web stranici Kontrolora daju izričitu saglasnost Risu d.o.o. da prikuplja, bilježi, razvrstava, koristi i organizuje njihove lične podatke i to:

  • IP adresa

  • ime i prezime

  • adresa stalnog ili privremenog boravka i adrese za dostavu

  • telefonski broj/ broj mobitela

  • e-mail adresa

  • kolačići

  • vrijeme i datum registracije

  • arhiva komunikacije s internet trgovinom

Prihvatanjem ovih Uslova, te Izjave o privatnosti koja je sastvani dio istih, Korisnik je saglasan da Kontrolor Kurirskoj službi koja sa Društvom – Kontrolorom ima zaključen ugovor o poslovnoj saradnji Kontrolor povjerava podatke svojih korisnika, i to: ime, prezime, email adresa, adresa i mjesto stanovanja i broj telefona, radi ispunjenja obaveza iz zaključenog ugovora na daljinu, odnosno isporuke robe kupcu.

Rok za brisanje ličnih podataka iznosi 10 godina počev od davanja saglasnosti za obradu ličnih podataka, a isti će se automatski brisati po isteku ovog roka, osim u slučaju kada jefizičko lice tražilo njihovo brisanje prije isteka ovog roka.

Prijava na newsletter i/ili prijem obavijesti putem broja mobitela

Korisnici – nosioci ličnih podataka mogu dati Risu d.o.o.. kao Kontroloru saglasnost da isto može njihove lične podatke obrađivati radi kreiranja baze kupaca koji kupovinu vrše on-line putem web stranice www.risu.ba koja je vlasništvo Kontrolora, u svrhu slanja promotivnih ponuda i drugih obavještenja putem e-maila (Newsletter – E- novosti) SMSa, Viber-a, Whatsapp-a, poštanske pošiljke, emaila i ostalih elektronskih servisa, odnosno u svrhe direktnog marketinga, u slučaju da pored Opće saglasnosti za obradu ličnih podataka, označe polje: ”Pretplatite se na Newsletter!” i/ili “Želim primati obavijesti o promotivnim ponudama, akcijama i druge obavijesti putem broja mobitela” daju Posebnu saglasnost za obradu ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga.

Obim podataka koje Kontrolor obrađuje u svrhe direktnog marketinga, zavisi od sadržaja date saglasnosti, odnosno da li isti uključuju saglasnost za obradu ličnih podataka:

  • e- mail adrese ili broja mobitela ili

  • e-mail adrese i broja mobitela.

Kupci/Potrošači koji su označili da daju saglasnost za obradu njihovih ličnih podataka radi kreiranja baze kupaca koji kupovinu vrše online putem web stranice www.risu.ba koja je vlasništvo Kontrolora u svrhu slanja promotivnih ponuda i drugih obavještenja putem e-maila (Newsletter – E- novosti) SMS-a, Viber-a, Whats Up-a, poštanske pošiljke, email-a i ostalih elektronskih servisa, odnosno u svrhe direktnog marketinga, u slučaju da pored Opće saglasnosti za obradu ličnih podataka, označe polje: “”Pretplatite se na Newsletter!” i/ili “Želim primati obavijesti o promotivnim ponudama, akcijama i druge obavijesti putem broja mobitela” i daju Posebnu saglasnost za obradu ličnih podataka u svrhe direktnog marketinga mogu tražiti od Kontrolora brisanje datih podataka, odnosno mogu od Kontrolora, u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje svojih ličnih podataka, slanjem e-maila na e-mail adresu: info@risu.ba ili putem pošte na adresu: Lučice 27, 71270 Fojnica, Bosnai  Hercegovina.

Registracijom radi obavljanja online kupovine putem web stranice www.risu.ba koja je vlasništvo Risu d.o.o., Kontrolora, fizičko lice daje saglasnost za to da ovlaštena lica u okviru Društva ličnim podacima slobodno pristupaju i iste obrađuju uprednje navedene svrhe.

Prihvatanjem ovih Uslova, te Izjave o privatnosti koja je sastvani dio istih, Korisnik izjavljujete da razumijete i prihvatate da se Vaši lični podaci čine dostupnim trećim stranama kao što su društva za transport robe koja sa sa Kontrolorom imaju zaključen ugovor o poslovnoj saradnji. Kontrolor društvima za transposrt robe (kurirskim službama) povjerava podatke svojih korisnika, i to: ime, prezime, e-mail adresa, adresa i mjesto stanovanja i broj telefona, radi ispunjenja obaveza iz zaključenog ugovora na daljinu, odnosno isporuke robe kupcu.

Rok za brisanje ličnih podataka iznosi 10 godina počev od davanja saglasnosti za obradu ličnih podataka, a isti će se automatski brisati po isteku ovog roka, osim u slučaju kada je fizičko lice tražilo njihovo brisanje prije isteka ovog roka, osim ukoliko nije drugačije propisano primjenjivim propisima.

Saglasnost za prikupljanje i obradu ličnih podataka, a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka BiH se daje isključivo u gore navedene svrhe, te se lični podaci u druge svrhe ne mogu upotrijebljavati, odnosno obrađivati.

Kontrolor se obavezuje da će prikupljenje podatke koristiti samo u prednje navedene svrhe.

Risu d.o.o., kao Kontrolor, ima definisane i obezbijeđene mjere zaštite ličnih podataka fizičkih lica, korisnika Online prodavnice, iste čuva povjerljivim i ne zloupotrebljava ih.

.

Rok isporuke 

Nakon potvrde o kreiranoj narudžbi, narudžba ulazi u status provjere i obrade. Nakon provjere i obrade bićete obavješteni o promjeni statusa Vaše narudžbe putem emaila. Zadržavamo pravo da kupce kontaktiramo i telefonski radi dodatne provjere, posebno kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem.

  • Rok isporuke radnim danima je 48 sati, ukoliko ste napravili narudžbu radnim danom do 12h, osim za manja mjesta u BiH gdje je rok isporuke do 72 sata.

  • Sve narudžbe zaprimljene nakon 12:00 sati, šalju se sljedećeg radnog dana.

  • Narudžbe uplaćene petkom nakon 12:00 sati i vikendom, šaljemo prvi radni dan naredne sedmice, odnosno ponedjeljkom.

Radni dani su ponedjeljak do petka. Praznicima otprema i kurirska služba ne rade, stoga molimo svoje cijenjene Kupce da to uvaže.

U slučaju više sile i vanrednih okolnosti, za koje ne odgovara Risu d.o.o. i/ili kurirska kompanija se neće smatrati kašnjenjem ili na bilo koji način utjecati na zaključeni ugovor na daljinu, niti će se smatrati razlogom za jednostrani raskid ugovora kako je to prednje definisano ovim Uslovima.

Preuzimanje pošiljke 

Kuriri ugovorne brze pošte pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h, a prije dolaska na adresu kuriri će pozvati kupce na broj telefona koji upišete prilikom narudžbe. 

Molimo Vas da budete dostupni i da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. 

Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, možete da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavijestite, pozivom broja, Viberom/What’s Up-om na broj: 061 250 555 ili putem email-a info@risu.ba

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete preuzeti pošiljku i potpišite kuriru prijemnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko se ne javite na poziv kurira, isporuka pošiljke se odgađa za naredna 24/48h, a nakon dva neuspješna poziva, pošiljka nam se vraća, pri čemu trošak neuspješne isporuke preuzima kupac.

Ukoliko kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju odbijanja preuzimanja robe od strane Krajnjeg korisnika (kupca/potrošača), smatraće se da je Krajnji korisnik (potrošač/kupac) jednostrano raskinuo ugovor, te je Risu d.o.o. ovlašten od Krajnjeg korisnika (kupca/potrošača)  potraživati naknadu štete u vidu realnih troškova koje je Risu d.o.o. imao u vezi sa isporukom robe (trošak dostave i vraćanja proizvoda), manipulativne troškove, te izgubljenu dobit.

Risu d.o.o. se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija, sve u skladu sa ovim Uslovima i predviđenim Rokovima isporuke.

Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku, Risu d.o.o. više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Prihvatanjem ovih Uslova Krajnji korisnik (kupac/potrošač) izjavljuje da je upoznat da je Risu d.o.o. Ovlašten da svaku zloupotrebu ličnih podataka, platnih kartica ili sistema za naručivanje, unošenje lažnih podataka za dostavu, te nepreuzimanje naručene robe, prijaviti nadležnim organima, te potraživati naknadu štete u vidu realnih troškova koje je društvo imalo u vezi sa isporukom proizvode, manipulativne troškove, te izgubljenu dobit. Svaka zloupotreba se karakteriše kao krivično djelo, a Risu d.o.o. ovakve slučajeve prijavljuje ovlaštenim nadležnim službama.

Cijena isporuke 

Cijena troška isporuke biće iskazana na fiskalnom računu kao posebna stavka, zajedno sa ostalim artiklima . Ukoliko narudžbu plaćate bankovnim karticama tokom kupovine na risu.ba u vrijednost narudžbe će biti uračunat i trošak isporuke tako da nemate obavezu plaćanja prema kurirskoj službi prilikom dostave.

NAPOMENA: Potvrdom narudžbe, klikom na dugme Naruči, saglasni ste sa uslovima isporuke i preuzimate obavezu plaćanja naručene robe, troškova dostave, kao ostale obaveze utvrđene ovim Uslovima na koje se smatra da pristaje.

Uslovi dostave/isporuke/preuzimanja

Risu d.o.o. prodaje proizvode isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. Potrošač ima mogućnost izbora između 2(dvije) ponuđene opcije isporuke putem kuriske službe ili lično na adresi sjedišta Risu d.o.o,, kako je to niže detaljno regulirano:

  • Cijena (isporuke) za cijelu Bosnu i Hercegovinu jedinstvena i iskazana prilikom narudžbe artikala, a cijenu iste snosi Krajnji korisnik (kupac/potrošač). Isporuka naručenih proizvoda (robe) se vrši putem kurirske službe sa kojom Risu d.o.o. ima zaključen Ugovor, a na način kako je to definisano u ovim Uslovima.

  • Trošak isporuke se iskazuje na fiskalnom računu Risu d.o.o., zajedno sa cijenom robe, ali kao posebna stavka. Isporuka naručenih proizvoda (robe) se vrši putem kurirske službe, a na način kako je to definisano niže u tekstu ovih Uslova/Obavještenja, odnosno ovdje – u uslovima isporuke. Rok isporuke proizvoda (robe) iznosi 48 sati od dana potvrđene narudžbe. Izuzetno, za manja mjesta u Bosni i Hercegovini, rok za dostavu je do 72 sata od dana potvrđivanja narudžbe. Narudžbe zaprimljene do 12:00 sati šaljemo istog dana. Sve narudžbe zaprimljene nakon 12 sati će biti otpremljene sljedećeg radnog dana. Radnim danima se smatraju dani od ponedjeljka do petka. Praznici su neradni. Risu d.o.o zadržava pravo da prije otpreme robe Kupcu putem kuriske službe telefonski provjeri tačnost podataka koji je Kupac dao prilikom narudžbe. U slučaju da su podaci pogrešni ili netačni, da je kupac nedostupan na dati broj telefona ili mobitela, Risu d.o.o. je ovlašten narudžbu otkazati.

  • Potpuno besplatno lično preuzimanje u Risu d.o.o., na adresi Lučice br.27, Fojnica, Bosna i Hercegovina u roku od 1 (jednog) dana od dana prijema potvrde da je narudžba spremna za preuzimanje putem e-maila, ličnim preuzimanjem narudžbe. Lično preuzimanje moguće je svakim radnim danom u periodu 09-17h

Uslov za preuzimanje narudžbe u prostorijama sjedišta društva jeste da je prilikom odabira plaćanja i isporuke odabrana opcija „Lično preuzimanje“

Protekom roka od 1 (jednog) dana od prijema potvrde da je narudžba spremna za preuzimanje putem e-maila, narudžba će biti otkazana o čemu Potrošač može biti obaviješten putem email adrese koju je Krajnji korisnik (kupac/potrošač) naveo, osim u slučajevima kada je kupac izvšio plaćanje bankovnom karticom, gdje je kupac dužan da u roku od 5 (pet) radnih dana preuzme plaćen proizvod, a nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

  • Risu d.o.o. zadržava pravo da u bilo kojem trenutku iznos dostave (isporuke) koju snosi kupac koriguje na više ili na niže, što će biti regulisano izmjenama ovih Uslova.

  • Također, Risu d.o.o. ostavlja mogućnost da za vrijeme trajanja promotivnih akcija ili za narudžbe preko određenih iznosa (koje je Risu d.o.o. je slobodno samostalno definisao u skladu sa svojom poslovnom politikom i ciljevima), uslugu dostave (isporuke) ne naplaćuje od kupaca ili pak da istu naplaćuje u manjem iznosu.

  • O svim izmjenama, promotivim akcijama ili iznosima narudžbi za koje se usluga dostave (isporuke) ne naplaćuje od kupca ili se pak naplaćuje u manjem iznosu, Krajnji korisnik (kupac/potrošač) će biti obaviješten na prigodan način prije kupovina i isti će biti obračunat prilikom odabra plaćanja i isporuke.

U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za Risu d.o.o., već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe Risu d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.

Uopšte

Risu d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje web stranice www.risu.ba. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža web shop www.risu.ba ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Risu d.o.o. nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.

Izjava o privatnosti – Politika privatnosti

Politika privatnosti – Izjava o povjerljivosti je sastavni dio ovih Opštih uslova poslovanja i može se pročitati ovdje: https://www.hellobaby.ba/politika-privatnosti/

Risu boja, vizuelni identitet i naziv su zaštićeni žigovi kompanije Risu d.o.o. U slučaju povrede žiga Risu d.o.o. zadržava pravo da u vezi sa navedenim kršenjima poduzme mjere u skladu sa relevantnim i primjenjivim propisima u BiH.

Svako neovlašteno korištenje korištenje tekstova, video, foto i drugih sadržaja smatraće se kršenjem autorskih i drugih prava intelektualnog vlasništva društva Risu d.o.o. i u skladu s istim Risu d.o.o. zadržava pravo da u vezi s navedenim kršenjima poduzme mjere u skladu sa relevantnim i primjenjivim propisima u BiH.



Proizvod dodan na listu želja

Ova web stranica koristi tzv. kolačiće (eng. Cookies) u cilju pružanja što boljeg korisničkog iskustva.