SmartGames Uspavana ljepotica
Pobijedi labirint, prekini čaroliju!
Otkrijte magiju bajke o Uspavanoj ljepotici pomoću ove originalne puzzle igre.
Možete li pomoći vitezu da dođe do zamka Uspavane ljepotice? Ili biste možda radije pomogli Uspavanoj ljepotici da sama pobjegne?
Pokušajte da pronađete put od ulaza u labirint do zamka a da se ne izgubite!
Možda biste više voljeli da budete zmaj?
Tada cilj igre postaje suprotan! Stavite zmaja u labirint tako da blokira sve staze do zamka, sprječavajući da vitez i Uspavana ljepotica budu zajedno.
Uspavana ljepotica uključuje 60 izazova (30 sa zmajem i 30 bez).
Također sadrži obiteljsku slikovnicu sa modernim preokretom u originalnoj priči.
Djeca uz ovu igrurazvijaju prostorno planiranje, vizualnu percepciju, zaključivanje i rješavanje problema.
Nagrađivana igra!
Uzrast: 3 -7
Karakteristike
Kategorija: Igra za predškolarce
Uzrast: 3-7
Broj izazova: 60
Broj igrača: 1
Sadržaj kutije:
Dvorac, vitez, uspavana ljepotica, zmaj, ploča za igranje sa 4 četverougla labirinta, slikovnica, knjižica sa 60 izazova i rješenja
Šta kažu stručnjaci?
Igranje SmartGames Uspavana ljepotica razvija sljedeće kognitivne sposobnosti:
- Planiranje
- Rješavanje problema
- Snalażenje u prostoru
- Vizualna percepcija
Kako se igra?
Korak 1
Izaberite izazov. Stavite 4 komada labirinta na ploču za igru, kako je prikazano u izazovu. Svaki komad labirinta sadrži cvijet različite boje i jednom od uglova, kako bi olakšalo postavljanje labirinta u ispravan položaj.
Postavite dvorac na puzzlu sa crvenim cvijetom. Stavite Viteza na ulaz u labirint a Uspavanu ljepoticu na vrata dvorca.
Korak 2
Polovicu izazova igrate kao Vitez, a polovicu kao Uspavana ljepotica.
PLAVA STRELICA (Vitez): Cilj je da pronađete put od ulaza u labirint do vrata dvorca, pomjeranjem Viteza kroz labirint.
ŽUTA STRELICA (Uspavana Ljepotica): Cilje je da pronađete put od vrata dvorca do ulaza u labirint, pomjeranjem Uspavane ljepotice kroz labirint.
Nije dozvoljeno podizanje Viteza niti Uspavane ljepotice. Ne mogu se penjati po zidovima.