SmartGames Cubiq
Slagalica sa šablonima…i to u 3D! Možete li kreirati 3D šablone sa 8 šarenih dijelova slagalice i njihovih 8 bijelih parova?
Ovu igru možete igrati sami, rješavajući uzbudljive izazove, ili u paru - sa natjecateljskim pravilima igre.
Uključite svoje vještine prostornog uvida, logike i dedukcije dok pravite kocke sa jedinstvenim uzorkom boja u svakom izazovu!
Prozirna polica se otvara i postaje vaša ploča za igru.
Igra sadrži 80 izazova i predviđena je za mlađe igrače od 7+, kao i za odrasle.
Igra razvija kod najmlađih sposobnosti kao što su: vizualna percepcija, planiranje, koncentracija, rješavanje problema i prostorni uvid.
Uzrast: 7+
Sadržaj kutije:
Ploča za igranje, 8 šarenih puzzli i njihovih 8 bijelih parova, knjižica sa 80 izazova i rješenjima.
Šta kažu stručnjaci?
Igranje SmartGames Cubiq podstiče razvoj sljedećih kognitivnih vještina:
- Koncentracija
- Planiranje
- Rješavanje problema
- Snalaženje u prostoru
- Vizuelna percepcija
Kako se igra?
Prije nego počnete, postavite prozirni poklopac u utor na plavoj bazi, kako biste napravili 3D ploču za igru.
Korak 1: Odaberite izazov. Postvte početne puzzle na ploču za igranje kako je prikazano u izazovu. Neki izazovi dolaze bez prikazanih početnih puzzli, odnosno počinju sa prazne ploče za igranje.
Igra sadrži 80 izazova u 4 nivoa zahtjevnosti, čija se težina povećava kako igra odmiče.
Korak 2: Postavite preostale puzzle na ploču za igranje tako da čine kocku koja svojom bojom i oblikom odgovara prikazanoj u izazovu. Krenite od baze i gradite slagalicu prema gore. Nisu dozvoljena prazna mjesta u slagalici.
Početni izazovi koriste samo 8 komada puzzli, Junior 8 bijelih, a Expert i Master izazovi koriste svih 16 komada puzzli!
Korak 3: Igra je završena kada slagalica oblikom i bojom odgovara slici izazova.
Samo je jedno rješenje za svaki izazov, a možete ga pronaći na kraju knjižice.
Bonus igra za 2 igrača:
SmartGames Cubiq možete igrati kao društvenu igru za 2 igrača.
Pravila igre tada su nešto drugačija:
Korak 1: Igra počinje sa praznom pločom za igru. Jedan igrač uzima sve puzzle u boji, a drugi njihove bijele parove.
Korak 2: Igrači se smjenjuju u potezima i stavljaju svoje puzzle na ploču za igru, kreirajući kocku. Prazna polja su dozvoljena, ali nije dozvoljeno da puzzle strše van gabarita kocke (ploče za igru).
Korak 3: Pobjednik je onaj igrač koji je posljednji stavio puzzlu na ploču.
Brošuru sa izazovima u pdf formatu možete pronaći u odjeljku Prilozi.
Karakteristike:
Kategorija: Klasična igra
Uzrast: 7+
Broj izazova: 80
Broj igrača: 1