SmartGames Camelot jr.
Romantični izazov! Rasporedite prelijepe drvene tornjeve i stepenice da biste napravili put za viteza i njegovu princezu da se ponovo ujedine!
Vitez i princeza mogu hodati samo uz stepenice ili po vrhovima zidova. Ne mogu preskakati i penjati se na zidove!
CAMELOT JR. pruža djeci sate zabave i kroz igru kod njih stimulira razvoj koncentracije, logike, fleksibilnog razmišljanja, planiranja i rješavanja problema!
Namjenjen je mališanima od 4 do 9 godina.
Nagrađvana igra!
Uzrast: 4 -9
Sadržaj kutije:
Drvena tacna za igru, 5 tornjeva različitih oblika (2 crvena, 2 narandžasta i 1 ljubičasti), 3 stepeništa različite veličine (2 plava i 1 zeleno), 1 most, princeza, vitez, knjižica sa 48 izazova i rješenjima
Šta kažu stručnjaci?
Igranje Camelot jr. podstiče razvoj sljedećih kognitivnih vještina:
- Koncentracija
- Fleksibilno razmišljanje
- Logika
- Planiranje
- Rješavanje problema
Kako se igra?
Korak 1: Izaberite izazov. Postavite viteza, princezu i tornjeve kako je prikazano na izazovu. U izazovu koristite samo blokove koji su prikazani, tako da ostale možete skloniti da vam ne smetaju.
Igra sadrži 48 izazova u 4 nivoa zahtjevnosti, čija se težina povećava kako igra odmiče.
Korak 2: Koristeći samo blokove pokazane u izazovu, napravite stazu koja povezuje viteza i princezu. Vitez i princeza se ne mogu penjati uz zidove, a stepenice ne smiju biti okrenute naopako (naglavačke).
Neki blokovi se mogu okrenuti na bok, a različitim okretanjem i kombiniranjem blokova sa stepenicama, konstruište različite puteve dok ne nađete onaj pravi.
Korak 3: Igra je gotova kada ste napravili put koji spaja viteza i princezu. Princeza i vitez se mogu kretati samo po stepenicama i ravnom podu, a ne mogu se verati uz zidove.
Postoji samo jedno ispravno rješenje i možete ga pronaći na kraju brošure sa izazovima.
Brošuru sa izazovima u pdf formatu možete pronaći u odjeljku Prilozi.
Karakteristike:
Kategorija: Igra za predškolarce
Uzrast: 4-9
Broj izazova: 48
Broj igrača: 1