I’m a Genious by Lisciani
I'm a Genius je legendarni brend i najuspješniji zaštitni znak komopanije Lisciani.
Dizajniran za djecu školske dobi, I'm a Genius je razvio bogat asortiman tradicionalnih znanstvenih igara, kao i tzv. dječjih igara, odnosno edukativnih uređaja koji su usko povezani sa svijetom osnovne škole.
MoreLisciani je svjetska obrazovna tvrtka koja već 30 godina dizajnira, razvija i proizvodi edukativne igračke koje mogu poboljšati život djece i njihovih obitelji. Lisciani je također istraživački centar za strategije učenja djece.
Igre i igračke koje proizvodi tvrtka pokrivaju sve stadije razvoja djece, od prvih mjeseci života do početka adolescencije, s nizom specifičnih, visoko edukativnih proizvoda. Brandovi tvrtke su tijekom vremena zauzeli primarnu poziciju na globalnom tržištu igračaka.
Ovo ekskluzivno znanje omogućilo je tvrtki da tijekom vremena stvori svoju vlastitu edukativnu metodu, koja je zbog svoje učinkovitosti priznata i cijenjena diljem svijeta.
NASLIJEĐE BRENDA
Tvrtka ima izdavački podrijetlo koje je jedinstveno u europskoj industriji jer je osnovana kao izdavačka kuća na području pedagogije i edukacije.
Giuseppe Lisciani, osnivač tvrtke, bio je sveučilišni istraživač na međunarodnoj razini i doprinio je uspostavljanju pedagogije kao znanosti.
Ovo ekskluzivno znanje omogućilo je tvrtki da tijekom vremena stvori svoju vlastitu edukativnu metodu, koja je zbog svoje učinkovitosti priznata i cijenjena diljem svijeta.
Naša potraga za inovativnim metodama nastave nikada nije prestala i danas je još uvijek prava pokretačka sila svake igre. Zato kada govorite o Liscianiju, govorite o povijesti talijanskih edukativnih igara.
Grupa posjeduje niz uspješnih povijesnih brandova kao što su Carotina, I'm a Genius, Ludoteca i Hi-Tech Educativo, kao i novije dodatke kao što su Crazy Science, Giocare Educare i Kids Love Monsters. Voli ih djeca, ovi su brendovi postali pravi simboli učinkovitog i rekreativnog učenja i prate obitelji u obrazovnom ciklusu rasta i razvoja njihove djece.
Tvrtka također ima niz licenci za vođene dječje likove, uključujući: Barbie, Peppa Pig Bing, Masha i medvjed, i mnoge likove iz svijeta Walta Disneya.
VRIJEDNOSTI BRENDA
Zahvaljujući iskustvu stečenom u sektoru, Lisciani Group svakodnevno koristi svoje know-how u planiranju i dizajnu visoko edukativnih proizvoda i sadržaja visoke dodane vrijednosti, proučavajući različite pedagoške trendove i predlažući inovativne alate za učenje.
Grupa je vodeća u Italiji na tržištu visokih tehnologija za djecu i predadolescente zahvaljujući ponudi Hi Tech educativo proizvoda koji ih vode u otkrivanju novih digitalnih tehnologija na sigurnan i zabavan način zahvaljujući našim internim edukativnim programima.
Prema poznatom američkom sociologu Marshallu McLuhannu: "Svako tko pokušava razlikovati obrazovanje od zabave ne zna da obrazovanje mora biti zabavno, a zabava mora biti obrazovna." Liscianijevi proizvodi potiču učenje kroz igru, što se danas naziva edutainment: učenje kroz zabavu.
Lisciani igre pomažu poboljšati kvalitetu života obitelji pružajući priliku za zajedničko okupljanje i igru, a također pružaju prilike za rast maloj djeci i odraslima. Istraživanje i studije provedene na području pedagogije i edukacije pokazale su da je poboljšanje učinka u djetinjstvu jedan od preduslova za osiguranje bolje kvalitete života naše djece.
Naš Made in Italy, naš snažan fokus na kupce i naša izražena osjetljivost na okoliš i sigurnost jamče kontrole prvog stupnja i predstavljaju važan faktor lojalnosti kupaca.
Konačno, ponuda grupe jamstvo je za učenje; postavljaju temelje za razvoj vještina, ali također osiguravaju psihofizički i relacijski razvoj djece s obzirom na dobrobit, socijalnost i harmoničan rast; to je razlog zašto se proizvodi Lisciani Group smatraju "Najboljim edukativnima."
MAPIRANJE OBRAZOVANJA
Razvoj edukativne igre nalik je krenuti na putovanje. A na svakom putovanju koje se poštuje uvijek postoji karta za konzultaciju. Naša karta je naša Tablica obrazovnih vrijednosti, dragocjen alat za roditelje i učitelje, gdje analitički opisujemo koja područja inteligencije mogu se razviti, ukazujući na obrazovni potencijal svake igre, ističući područja najvećeg učenja.
Less